REZULTATE IN URMA CONTESTATIEI LA PROBA PRACTICA
REZULTATE IN URMA PROBEI DE INTERVIU
ANUNȚ ANGAJARE ÎNGRIJITOARE
BURSE ŞCOLARE 2024-2025
În perioada 09 septembrie -03 Octombrie 2024 se pot depune referate/dosare în vederea obținerii de bursescolare.
I.BURSADE MERIT + BURSA DE REZILIENŢĂ
(1) Bursele de merit se acordă după cum urmează:
a) elevilor din fiecare clasă de gimnaziu și liceu, cu medii generale pe anul școlar anterior egale sau mai mari de 9,50; în situația în care prin aplicarea procentului de 30% nu sunt cuprinși toți elevii cu medii generale anuale mai mari sau egale cu 9,50, lista va fi extinsă pentru a-i cuprinde și pe aceștia;
b) elevilor din fiecare clasă a V-a, cu media primelor două intervale de învățare din anul școlar în curs mai mare sau egală cu 9,50; în situația în care prin aplicarea procentului de 30% nu sunt cuprinși toți elevii cu medii mai mari sau egale cu 9,50, lista va fi extinsă pentru a-i cuprinde și pe aceștia (referat în luna ianuarie 2025);
c) elevilor din fiecare clasă a IX-a cu medii de admitere în învățământul liceal sau profesional și dual egale sau mai mari de 9,50; în situația în care prin aplicarea procentului de 30% nu sunt cuprinși toți elevii cu medii de admitere mai mari sau egale cu 9,50, lista va fi extinsă pentru a-i cuprinde și pe aceștia;
d) elevilor de gimnaziu și liceu, inclusiv învățământ profesional și dual, care au obținut premiile I, II sau III la etapelejudețene ale olimpiadelor școlare recunoscute de Ministerul Educației, premiul I la etapele naționale ale concursurilor/competițiilor școlare și extrașcolare, recunoscute de Ministerul Educației, elevilor care au obținut medalia de aur/locul I la campionatele naționale organizate de federațiile sportive naționale olimpice/probe olimpice.
(2) Bursele de reziliență se acordă după cum urmează:
a) elevilor de gimnaziu și liceu, inclusiv învățământ profesional și dual, care au obținut cel puțin media generală 7 în anul școlar anterior celui în care se acordă bursa, în ordinea descrescătoare a mediilor generale;
b) elevilor din fiecare clasă a V-a, cu media primelor două intervale de învățare din anul școlar în curs mai mare sau egală cu 7, în ordinea descrescătoare a mediilor (referat în luna ianuarie 2025);
c) elevilor din fiecare clasă a IX-a dintr-o, care au obținut cel puțin media de admitere 7 în învățământul liceal sau profesional/dual, în ordinea descrescătoare a mediilor de admitere;
d) elevilor cu afecțiuni oncologice și/sau cronice școlarizați, pentru o perioadă mai mare de 4 săptămâni, în cadrul „Școlii din Spital” sau la domiciliu, în anul școlar următor în unitatea de învățământ la care au fost înmatriculați ante(2) rior.
(3) Numărul de elevi beneficiari ai bursei de merit acordate pe bază de medie, cumulat cu numărul de elevi beneficiari ai bursei de reziliență, acordată pe bază de medie, este de 30%din numărul de elevi ai fiecărei clase de gimnaziu și de liceu.
.
Pot primi bursa de meritşi bursă de rezilienţă doar elevii promovati la toate disciplinele si media 10 la purtare în anul școlar 2023-2024
BURSELE DE MERIT şi cele DE REZILIENŢĂ se acordă elevilor pe baza rezultatelor obținute conform prevederilor art.7din OME NR. 5518/2024 LA PROPUNEREA DIRIGINTELUI (referat).
Referatul întocmit de prof. diriginte va fi însoțit (pentru elevii propuși pentru bursă de meritşi bursă de rezilienţă) de:
¨ copie a certificatului de naștere/carte identitate
¨ extras de cont bancar
¨ copie carte identitate titular cont (părinte, reprezentant legal)
Pentru anul școlar 2024—2025cuantumul bursei de merit este 450 lei/luna, pe perioada cursurilor școlare.
Pentru anul școlar 2024—2025cuantumul bursei de rezilienţă este 300 lei/luna, pe perioada cursurilor școlare.
Nu se ia în considerare nivelul venitului mediu pe membru de familie.
II.BURSASOCIALĂ
Se acordă pentru:
1. Elevi proveniți din familii cu venit mediu net lunar pe mebru de familie, supusimpozării, din perioada 01.09.2023-31.08.2024, mai mic de 50% din salariul minim net pe economie
Condiții de acordare:
venitul net lunar să nu depășească suma de 1182lei/membru de familie/lună;
Dosarul va cuprinde:
¨ cererea părintelui/reprezentantului legal/elevului major;
¨ declarație pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit, și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei;
¨ certificatele de naștere ale copiilor sub 14 ani;
¨ actele de identitate ale persoanelor care au peste 14 ani;
¨ copie certificat căsătorie părinți/sentință de divorț (unde este cazul);
¨ sentință judecătorească din care să rezulte stabilirea domiciliului copilului/copiilor la unul dintre părinți
¨ certificat de deces,
¨ decizia instanței de menținere a stării de arest,
¨ raport de anchetă socială în cazul părinților dispăruți;
¨ extras de cont bancar .
2. Elevi cu unul sau ambii părinți decedați și elevi asupra cărora a fost instituită o măsură de protecție specială, respectiv plasamentul/plasamentul de urgență
Dosarul va cuprinde:
- cerere tip completată de eleviimajorisaupărinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţiilegaliaielevilorminori
- copiecertificatnaștereelev
- copie CI părinte/tutore legal
- copiecertificatdecespărinte/părinți
- hotărârejudecătorească (încazulîn care un părinte a fostdecăzut din drepturi)
- documente care atestăinstituireauneimăsuri de protecțiesocială (undeestecazul)
-extras de cont bancar
Nu se ia în considerare nivelul venitului mediu pe membru de familie.
3. Elevi care provin din familii monoparentale
Condiții de acordare:
- venitul mediu net lunar membru/familie supus impozitării, din perioada 01.09.2023 - 31.08.2024să fie mai mic de un salariu minim pe economie– 2362 lei/membru de familie/lună;
Familiemonoparentală-familiaformată din persoanasingurășicopilul/copiiiaflat/aflațiînîntreținere, învârstă de până la 18 anisau de până la 26 de anipentrucei care urmează o formă de învățământ — cursuri de zi, organizatăpotrivitlegii, și care locuiescșigospodărescîmpreună.
Persoanăsingură din familiamonoparentală– persoana care se aflăînunadintreurmătoarelesituații:
a) estenecăsătorită;
b) estevăduvă;
c) estedivorțată;
d) al/a căreisoț/soțieestedeclarat/declaratădispărut/dispărutăprinhotărârejudecătorească;
e) al/a căreisoț/soție se aflăînunadintresituațiileprevăzute la art. 178 lit. c) sau d) din Legea nr. 287/2009 privindCodul civil, republicată, cu modificărileșicompletărileulterioare;
f) al/a căreisoț/soțieestearestat/arestatăpreventivpe o perioadămai mare de 30 de zilesauexecută o pedeapsăprivativă de libertateși nu participă la întreținereacopiilor;
g) a fostnumitătutoresaui s-au încredințatoridatînplasamentunulsaumaimulțicopiiși se aflăînunadintresituațiileprevăzute la lit. a)—e).
Dosarul va cuprinde:
- cerere tip completată de eleviimajorisaupărinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţiilegaliaielevilorminori
- declarație pe propria răspundere privind veniturile nete, cu caracter permanent, obținute pe ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit, și acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei;
- copiecertificatnaștereelev
- copie CI părinte/tutore legal
- copiecertificatdecespărinte
- sentință divorț părinți
- sentință judecătorească din care să rezulte stabilirea domiciliului copilului/copiilor la unul dintre părinți
- certificat de deces,
- decizia instanței de menținere a stării de arest,
- raport de anchetă socială în cazul părinților dispăruți.
-extras de cont bancar
4. Elevi care au deficiențe/afectări funcționale produse de boli, tulburări sau afecțiuni ale structurilor și funcțiilor organismului conform anexa nr. 1 la Ordinul ministrului sănătății și al ministrului muncii, familiei, protecției sociale și persoanelor vârstnice nr. 1.306/1.883/2016.
Dosarul va cuprinde:
- cerere tip completată de eleviimajorisaupărinţii/tutorii legal instituiţi/reprezentanţiilegaliaielevilorminori
- copie certificate naștere/CI elev
- copie CI părinte/tutore legal
- certificateliberat de medicul specialist (tip A5) şiavizat de medicul de familie /medicul de la cabinetulşcolar, respectiv a certificatului de încadrareîn grad de handicap;
- extras de contbancar
Nu se ia în considerare nivelul venitului mediu pe membru de familie.
Elevii care acumulează 10 sau mai multe absențe nemotivate într-o lună nu primesc bursa socială pentru luna respectivă.
Pentru anul școlar 2024—2025cuantumul bursei sociale este 300 lei/lună și se acordă și în perioada vacanțelor școlare.
Nu primesc bursa socială în perioada vacanței de vară:
a) elevii care nu au promovat anul școlar;
b) elevii care la sfârșitul anului școlar sunt corigenți la mai mult de o disciplină și au acumulat mai mult de 20 de absențe nemotivate/an;
c) absolvenții învățământului gimnazial care nu au fost admiși în liceu/învățământ profesional, cursuri cu frecvență, într-o unitate de învățământ preuniversitar de stat;
d) elevii care repetă anul școlar din alte motive decât medicale.
Bursa socială se poate cumula cu bursa de merit/rezilienţă.
Un elev poate beneficia de o singură bursă socială chiar dacă îndeplinește criteriile prevăzute la mai multe litere.
III.BURSA PENTRU MAMELE MINORE
Bursa se acordă elevelor din învățământul preuniversitar de stat, reintegrate într-o unitate de învățământ (reluarea cursurilor de către elevă după naștere, cu condiția menținerii statutului de minor), care frecventează cursurile de zi și au copil/copii propriu/proprii în întreținere.
Dosarul va cuprinde:
- cerere a părintelui/reprezentantului legal;
-certificat de naștere pentru copilul/copiii aflat/aflați în întreținerea mamei minore.
-extras de cont bancar
Cuantumul minim al bursei pentru mamele minore este 700 lei/lună.
Bursa pentru mame minore se acordă în perioada cursurilor școlare
Bursa pentru mamele minore se poate cumula cu toate tipurile de burse.
Nu se ia în considerare nivelul venitului mediu pe membru de familie.
Calendar:
1. Depunerea cererilor și documentelor doveditoare: până în data de 03.10.2024 la învățători/diriginți, interval orar 08:30-14:30 ; documentele necesare sunt precizate în metodologia publicată)
2. Analiza documentelor și, după caz, solicitarea de clarificări/documente suplimentare: până în data de 14.10.2024
3. Aprobarea burselor de CA al Școlii Gimnaziale Nr.1 Livezi și comunicarea către beneficiari și ISJ Bacău: până în data 20.10.2024
4. Prima plată a burselor 2024-2025: 20.11.2024 (condiționat de deschiderea la timp a creditelor bugetare necesare)
Bursele de merit și de reziliență (Cap. III din Metodologia-cadru) care au la bază media pe anul școlar trecut pentru clasele VI-VIII și X-XII/media după primele două module pentru clasele a V-a/media de admitere pentru clasele a IX-a nu sunt condiționate de depunerea unei cereri. Listele nominale pe clase se vor alcătui de profesorii diriginți, conform prevederilor legale în vigoare.
Pentru informații suplimentare/clarificări, vă rugăm să vă adresați profesorilor diriginți/Secretariatului Școlii Gimnaziale Nr.1 Livezi.
ANUNȚ ANGAJARE ȘOFER
I. În conformitate cu:
-HG Nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzătoare funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, modificată cu HG 1027/2014 HG 427/2015 și HG 269/2016,
-Legea nr. 55/2020 modifiată prin Legea Nr. 203/16.09.2020, Art. II
-Art. 30 din Legea nr. 53/2003 privind codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare.
II. Documente necesare pentru dosarul de concurs:
1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului unității școlare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
5. cazierul judiciar și cazier de integritate comportamentală sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
7. curriculum vitae.
8. Opis (2 exemplare, unul rămâne la dosar, unul rămâne la candidat), în care se vor menționa toate documentele din dosar conform paginilor numerotate.
Candidatul își asumă faptul că dosarul este complet și nu se mai pot aduce completări ulterioare în componența acestuia.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar și cazier de integritate comportamentală, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copiile actelor personale, ale actelor de studii și carnetul de muncă/Revisalul, adeverințele care să ateste vechimea în muncă, vor fi prezentate în original, în vederea conformității copiilor cu acestea.
Dosarele incomplete vor fi respinse.
A. CONDITII GENERALE:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
B. Condiții specifice minime:
a. studii medii
b. posedă permis de conducere categoria D
c. posedă atestat pentru transportul rutier de persoane, eliberat de ARR în termen de valabilitate
d. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate eliberată de un cabinet medical specializat în ceea ce priveste examinarea conducătorilor auto
e. posedă card tahograf
f. vechime – nu necesită vechime,
g. abilități de comunicare, aptitudini în luarea de decizii și evaluare.
1. Selecția dosarelor de înscriere,
2. Proba scrisă,
3. Proba practică
4. Interviul,
Se pot prezenta la interviu doar candidații declarați admiși la probele anterioare.
Pentru a putea fi admis, candidatul trebuie să obțină la fiecare probă minim nota 5(cinci) - proba scrisă- 50%, interviu-50%.
Tematică și bibliografie pentru concurs
1.Tematică:
- Cunoștințe de legislație rutieră
- Cunoștințe de mecanică
- Timp de conducere
- Utilizarea aparatului tahograf
- Obligațiile operatorilor de transport și ale conducătorilor auto
- Organizarea timpului de muncă al persoanelor care efectuează activități mobile de transport rutier de persoane
- legea nr 53.2003 privind Codul muncii actualizat
- O.U.G. nr.195/2002, completată și actualizată la data concursului, privind circulația pe drumurile publice;
- H.G. nr. 1391/2006 actualizată 2017 privind aprobarea Regulamentului de aplicare a O.U.G.195/2002 privind circulația pe drumurile publice;
- Ordonanta Guvernului nr.2/2001, actualizată 2018 , privind regimul juridic al contravențiilor; Legea 319/2006 a Securității și Sănătății în Muncă, actualizată 2018.
- OG 202/2001 actualizată privind regimul juridic al contravențiilor
- OG 37/2007 și H.G.38/2008, actualizată, privind organizarea timpului de muncă al personaleor care efectuează activități mobile de transport rutier
Nr. crt.
Etapa de concurs
Data
Intervalul orar
1.Publicarea anunțului- 13.10.2022.
2.Depunerea dosarelor de înscriere la secretariatul unității - 17.10- 28.10.2022 orele 11:00-14:00
3.Verificarea și validarea dosarelor- 01.11.2022 orele 09:00-11:00
4.Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor - 01.11.2022 - ora12:00
5.Depunerea contestațiilor privind evaluarea dosarelor- 01.11.2022- orele 12:00-14:00
6.Soluționarea contestațiilor privind evaluarea dosarelor și afișarea rezultatelor după contestații-02.11.2022
orele 09:00-11:00
7.Proba scrisă- 07.11.2022 ora 10:00
8.Afișarea rezultatelor la proba scrisă- 07.11.2022- ora14:00
9.Depunerea contestațiilor la proba scrisă- 07.11.2022- orele 14:00-16:00
10.Afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor- 08.11.2022- ora 09:00
11. Proba practică- 08.11.2022- ora 9.30
12.Interviul- 08.11.2022- ora 11.00
13.Afișarea rezultatelor- 08.11.2022- ora 12:00
14, Depunerea contestatiilor- 08.11.2022- ora 13
15, Rezolvarea contestațiilor- 08.11.2022- ora 14
14.Afișarea rezultatelor finale- 02.11.20220 ora 15:00
Informații suplimentare se pot obține la sediul Școlii Gimnaziale Nr.1 Livezi, str.Principala nr. 300, Comuna Livezi, judetul Bacau, tel. 0234.332.007
Director,
Prof. Terinte Elena Cristina
ANUNȚ
BURSE ȘCOLARE 2022-2023
Bursele de care pot beneficia elevii de la cursurile cu frecvență din învățământul preuniversitar de stat, numite în continuare burse, sunt:
I.burse de performanță,
II. burse de merit,
III.burse de studiu
IV. burse de ajutor social (art. 5 din OME nr. 5379 din 2022).
Criteriile de acordare a burselor școlare sunt prevăzute în art. 6-16 din OME. nr. 5379 din 2022
I. BURSELE DE PERFORMANŢĂ se acordă elevilor care:
a. au obținut locurile I, II sau III la etapele naționale ale olimpiadelor și concursurilor școlare naționale organizate de M.E. în anul şcolar 2021-2022;
b. s-au calificat în loturile de pregătire organizate de M.E.C. pentru competițiile internaționale în anul şcolar 2021 – 2022;
c. au obţinut locurile I, II sau III la etapele naționale ale competițiilor/concursurilor cultural- artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-științific, de nivel național, organizate de M.E.C. în anul şcolar 2021 – 2022.
POT BENEFICIA DE BURSA DE PERFORMANŢĂ ŞI ELEVII ÎNMATRICULAŢI ÎN a IX-a, DACA AU OBŢINUT ÎN CLASA a VIII-a PREMII CONFORM lit. a), b), c)
II. BURSELE DE MERIT se acordă elevilor care se încadrează în cel puţin unul din cazurile următoare:
Bursa de merit este acordată doar elevilor din clasele VI-XII, din școlile de stat, prevede ordinul ministrului Educației. Este o bursă care are drept criterii de acordare următoarele:
· au obținut media anuală generală de cel puțin 9,50 și au acumulat cel mult 20 absențe nemotivate/an în anul școlar anterior, cu excepția elevilor din clasa a IX-a;
· au obținut media de admitere în învățământul liceal sau profesional de cel puțin 9,50 și au acumulat maximum 20 absențe în anul școlar anterior pentru elevii din clasa a IX-a;
Numărul burselor menționate anterior este determinat de fondurile alocate.
ACTE NECESARE pentru bursa de merit:
1. Cererea elevului vizata de profesorul diriginte
LISTA ELEVILOR CARE BENEFICIAZĂ DE BURSE DE MERIT , ESTE REVIZUITĂ SEMESTRIAL, ÎN FUNCŢIE DE MODIFICĂRILE INTERVENITE ÎN SITUAŢIA ŞCOLARĂ A ELEVILOR.
III. BURSELE DE STUDIU se acordă elevilor care provin din familii cu un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 3 luni anterioare cererii, cel mult egal cu salariul minim net pe economie -1524 LEI- și care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:
· au obținut media anuală generală de cel puțin 7,50 și au acumulat cel mult 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, cu excepția elevilor din clasele a V-a și a IX-a;
· au obținut în clasa a IV-a calificativul „bine” sau „foarte bine” la toate disciplinele de studiu și au acumulat maximum 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, pentru elevii din clasa a V-a;
· au obținut media de admitere în învățământul liceal sau profesional de cel puțin 7,50 și au acumulat maximum 20 absențe nemotivate în anul școlar anterior, pentru elevii din clasa a IX-a;
Pentru obținerea bursei de studiu, elevii majori sau părinții/tutorii legal instituiți/ reprezentanții legali ai elevilor minori depun la comisia de atribuire a burselor din unitatea de învățământ o cerere însoțită de acte care dovedesc dreptul de acordare a bursei de studiu, în primele 20 de zile lucrătoare ale anului școlar.
În acest an școlar asta înseamnă 28 septembrie 2022 – numărătoarea luând în considerare începutul anului școlar – 1 septembrie, nu 5 septembrie, care este începutul cursurilor din anul școlar 2022-2023.
VENITUL PE CELE 3 LUNI NU TREBUIE SĂ DEPĂŞEASCĂ 1524 lei net /membru de familie.
ACTE NECESARE - BURSA STUDIU :
• Cerere
• Copia actului de identitate al elevului
• Copii xerox certificate de naştere sau acte de identitate, după caz, ale celorlalţi membri ai familiei, adeverinţă de la şcoală/universitate pentru fraţi surori
• Acte doveditoare în original privind veniturile cu caracter permanent ale membrilor familiei pe ultimele 3 luni anterioare depunerii dosarului , inclusiv alocația suplimentară pentru copii (iunie, iulie şi august 2022 semestrul I), (noiembrie 2022, decembrie 2022, ianuarie 2023- semestrul al II-lea).
Dacă unul dintre părinţi/ambii nu lucrează, depun declaraţie ANAF că în lunile ( IUNIE, IULIE, AUGUST 2022- semestrul I), (NOIEMBRIE 2022, DECEMBRIE 2022, IANUARIE 2023- semestrul al II-lea) nu au realizat nici un venit.
• BURSELE DE STUDIU SE ACORDĂ ÎNCEPÂND CU SEMESTRUL al II-lea PENTRU ELEVII AFLAŢI ÎN CLASELE DE ÎNCEPUT ALE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI GIMNAZIAL/LICEAL (cls. A V-a şi a IX-a), RESPECTIV ÎNCEPÂND CU SEMESTRUL I, PENTRU ELEVII DIN CELELALTE CLASE ALE ÎNVĂŢĂMÂNTULUI GIMNAZIAL/LICEAL (VI, VII, VIII, X, XI, XII)
Notă: Bursele de studiu vor fi revizuite semestrial, în funcţie de modificările intervenite în veniturile familiei şi situaţia şcolară a elevilor.
IV. BURSELE DE AJUTOR SOCIAL se acordă elevilor care se încadrează în una din următoarele categorii:
· elevi proveniți din familii care nu realizează un venit mediu net lunar pe membru de familie, pe ultimele 12 luni anterioare cererii, mai mare de 50% din salariul minim net pe economie (1524 LEI). La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent realizate de membrii familiei, inclusiv alocația familială complementară și alocația pentru copii. Se va lua în calcul salariul minim net pe economie în vigoare la data depunerii cererii;
· elevi orfani, elevi aflați în întreținerea unui singur părinte (copil orfan de un părinte; copil aflat în tutela exclusivă a unui părinte, în urma divorțului – inclusiv financiar; copil cu tată declarat necunoscut; copil adoptat de o singură persoană) și elevi abandonați de părinți asupra cărora a fost instituită o măsură de protecție specială, respectiv plasamentul/plasamentul de urgență, acordarea bursei nefiind condiționată de venitul net lunar al familiei;
· elevi care au deficiențe/afectări funcționale produse de boli, tulburări sau afecțiuni ale structurilor și funcțiilor organismului, structurate tipologic conform Ordinului ministrului sănătății și al ministrului muncii, protecției sociale și persoanelor vârstnice nr. 1.306/1.883/2016 pentru aprobarea criteriilor biopsihosociale de încadrare a copiilor cu dizabilități în grad de handicap și a modalităților de aplicare a acestora, cu modificările și completările ulterioare, astfel:
I. boli și tulburări ale sistemului nervos și ale funcțiilor mentale globale;
II. boli ale structurilor și funcțiilor senzoriale;
III. boli ale structurii laringelui și funcțiilor sale;
IV. boli ale structurii sistemului cardiovascular și ale funcțiilor sale;
V. boli ale structurii aparatului respirator și ale funcțiilor sale
VI. boli ale structurii sistemului imunitar și ale funcțiilor sale;
VII. boli ale structurii și funcțiilor sistemelor digestiv, metabolic și endocrin;
VIII. boli ale structurii funcțiilor aparatului urinar cu sau fără insuficiență renală cronică (IRC), indiferent de cauză;
IX. boli ale structurii și funcțiilor aparatului locomotor și corespunzătoare mișcării;
X. boli ale structurii pielii, anexelor și funcțiilor tegumentului;
XI. boala canceroasă (indiferent de localizare, inclusiv recidivele și metastazele);
XII. boli genetice;
XIII. transplantul de organe, țesuturi și celule, stările posttransplant;
XIV. orice altă boală, tulburare sau afecțiune, de exemplu, cronică/genetică/care necesită tratament îndelungat pentru cel puțin 6 luni sau servicii de abilitare și reabilitare pentru cel puțin 6 luni sau îngrijiri paliative și care se înscrie în vreuna dintre categoriile enumerate la pct. I-XIII este luată în considerare;
elevii din învățământul primar și gimnazial din mediul rural, care sunt școlarizați într-o altă localitate, întrucât nu au posibilitatea să studieze într-o unitate de învățământ din localitatea de domiciliu, acordarea bursei nefiind condiționată de venitul net lunar al familiei; prin localitate de domiciliu se înțelege comuna/orașul cu subdiviziunile sale administrative.
Acordarea burselor sociale pentru motive medicale se face pe baza certificatului eliberat de medicul specialist (tip A5) și avizat de medicul de familie/medicul de la cabinetul școlar, respectiv a certificatului de încadrare în grad de handicap, fără a fi condiționată de venitul net lunar al familiei.
ACTE NECESARE PENTRU :
a. Orfani
• cerere;
• copia certificatului de naștere sau a actului de identitate a elevului;
• copii ale certificatului/certificatelor de deces;
• dosar .
b. Bolnavi de TBC și care se află în evidența dispensarelor școlare ori bolnavi de diabet,
boli maligne, sindromuri de malabsorbție grave, insuficiențe renale cronice, astm bronșic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatita cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice sau infestați cu virusul HIV ori bolnavi de SIDA, sau care suferă de poliartrita juvenilă, spondilită anchilozantă ori reumatism articular, handicap locomotor:
Acordarea burselor pentru motive medicale se face pe baza certificatului eliberat de medicul specialist şi avizat de medicul de familie/medicul de la cabinetul şcolar;
• Cerere;
• Copia actului de identitate al elevului;
• Certificat medical.
În semestrul al II-lea , an şcolar 2022-2023, se depune numai o cerere de solicitare a bursei.
ACTE NECESARE PENTRU BURSE SOCIALE PENTRU VENIT MIC
· cerere;
· copia actului de identitate a elevului sau a certificatului de naştere pentru elevii care au vârsta sub 14 ani;
· copii xerox certificate de naştere sau acte de identitate, după caz, ale celorlalţi membri ai familiei, adeverinţă de la şcoală/universitate pentru fraţi surori
· ancheta socială
· acte doveditoare în original privind veniturile nete pe ultimele 12 luni anterioare depunerii dosarului, inclusiv alocația suplimentară pentru copii (veniturile din perioada septembrie 2021 – august 2022);
Dacă unul dintre părinţi/ambii nu lucrează, depun declaraţie ANAF că în lunile septembrie 2021 – august 2022 nu au realizat nici un venit.
Conform ART. 16 din OME 5379/2022, NU BENEFICIAZĂ DE BURSĂ SOCIALĂ PE LUNA RESPECTIVĂ, ELEVII CARE AU MAI MULT DE 10 ABSENȚE NEMOTIVATE LUNAR
Conform ART. 19 din OME 5379/2022, bursa de ajutor social se poate cumula cu bursa de performanţă, cu bursa de merit sau cu bursa de studiu.
TERMEN PENTRU DEPUNEREA DOSARELOR 28 SEPTEMBRIE 2022
Dosarele depuse după data de 28.09.2022 vor fi respinse deoarece conform legii acestea trebuie depuse în primele 20 de zile lucrătoare, ale fiecărui semestru (OME 5379/2022).
PROFESORII DIRIGINTI AU OBLIGATIA DE A INFORMA ELEVII ȘI PĂRINȚII ACESTORA ȘI DE A PRELUA DOSARELE.
PERIOADA DE DEPUNERE A DOSARELOR PENTRU BURSE- SEMESTRUL I- AN ȘCOLAR 2022-2023 ESTE 01.09.2022 - 28.09.2022
ANUNȚ ANGAJARE ȘOFER PE MICROBUZUL ȘCOLAR
15.01.2022- Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale Nr.1 Livezi hotărăște inceperea semestrului II in format fizic
05.11.2021 ora 13.00
POTRIVIT DATELOR CENTRALIZATE LA NIVELUL INSTITUȚIEI, RATA GENERALĂ DE VACCINARE A ANGAJATILOR DIN ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1 LIVEZI ESTE DE 33,8% DIN TOTALUL CELOR 59 ANGAJAȚI.
înapoi
06.11.2021
În următoarea perioadă, școala va fi online pentru toate structurile Școlii Gimnaziale Nr.1 Livezi.
18.11.2021 ORA 15:33
POTRIVIT DATELOR CENTRALIZATE LA NIVELUL INSTITUȚIEI, RATA GENERALĂ DE VACCINARE A ANGAJATILOR DIN ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1 LIVEZI ESTE DE 25 DE PERSOANE, 41,66% DIN TOTALUL CELOR 60 DE ANGAJAȚI.
25.11.2021 ORA 14: 00
POTRIVIT DATELOR CENTRALIZATE LA NIVELUL INSTITUȚIEI, RATA GENERALĂ DE VACCINARE A ANGAJATILOR DIN ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1 LIVEZI ESTE DE 28 DE PERSOANE, 46,66% DIN TOTALUL CELOR 60 DE ANGAJAȚI.
Vizionați videoclipul pentru a afla modul cum se efectuează testul antigen acasă de către părinți!